Samochód był u dealera Audi i miał wymienione kolektory dolotowe i kabel uziemiający silnika.
Odebrałem dziś samochód od dealera i po przejechaniu kilku mil nastąpiła utrata mocy (tryb awaryjny), żółta kontrolka świecy żarowej migała na desce rozdzielczej. Wyłączyłem silnik i uruchomiłem go ponownie - kontrolka świecy żarowej zgasła. Zawiozłem samochód z powrotem do dealera i w tym czasie kontrolka świecy żarowej się nie zaświeciła. Odczytali kody i powiedzieli, że w pamięci silnika nie ma żadnych błędów.
Odjechałem samochodem i ponownie, po przejechaniu kilku mil, samochód ponownie przeszedł w tryb awaryjny z migającą kontrolką świecy żarowej. Tym razem sam odczytałem kody, gdy kontrolka świecy żarowej migała:
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa: Zakres regulacji nieosiągnięty
P1063 - 004 - Brak sygnału/komunikacji - MIL WŁ
Samochód został zwrócony do dealera z włączonym silnikiem i migającą kontrolką świecy żarowej. Mam teraz samochód zastępczy i zastanawiam się, jaka może być prawdopodobna przyczyna?
Dzięki!
Odebrałem dziś samochód od dealera i po przejechaniu kilku mil nastąpiła utrata mocy (tryb awaryjny), żółta kontrolka świecy żarowej migała na desce rozdzielczej. Wyłączyłem silnik i uruchomiłem go ponownie - kontrolka świecy żarowej zgasła. Zawiozłem samochód z powrotem do dealera i w tym czasie kontrolka świecy żarowej się nie zaświeciła. Odczytali kody i powiedzieli, że w pamięci silnika nie ma żadnych błędów.
Odjechałem samochodem i ponownie, po przejechaniu kilku mil, samochód ponownie przeszedł w tryb awaryjny z migającą kontrolką świecy żarowej. Tym razem sam odczytałem kody, gdy kontrolka świecy żarowej migała:
004195 - Regulacja ciśnienia paliwa: Zakres regulacji nieosiągnięty
P1063 - 004 - Brak sygnału/komunikacji - MIL WŁ
Samochód został zwrócony do dealera z włączonym silnikiem i migającą kontrolką świecy żarowej. Mam teraz samochód zastępczy i zastanawiam się, jaka może być prawdopodobna przyczyna?
Dzięki!